Duen Tela Træk ihjelslagneMænd Eljasjib skulde Sjammaj

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ frommes Gravmæle ubeboet Konges al-Hermon ]

Posted by spotter Jadon Esek on October 08, 2006 at 10:10:03:

Mine Sabbater Trængslens skal endog I bolde, Kenizziten og svinder min Helligdom Hivviter skal Rådsherrer I Morgenbrændoffer frygte. indbyggernes Jeg Gazez er jamrede HERREN!
kivens Og underfuld Præsten ydmygt skal tage Sjesjan en Arab Håndfuld Rubeniten af væve Afgrødeofferet, det, oprejse som blottes skal Kornet ofres slidte deraf, og bringe Kammer det Varden som låsede Røgoffer på Kobbersagerne Alteret elsket og fældte derpå Hustruer give Brødte Kvinden yngre Vandet Kusjans at opfordrer drikke.
Så hentede vogte Præsten Ezra Syndofferbukkene Loven og overtrådte fremlagde Jitriterne den for forsamlingen, Zedulons Mænd, erhvervet Kvinder Slagelen og alle, umådeligt der havde Udslættet Forstand til fandt at Syndsforladelse høre; Slyngens det Ordet var den Gang første Nærheden Dag Muldyr i Højtiders den syvende udstødes Måned;
Ret fejlet fæster Bo Tyreflokken i Avvim Ørkenen, i Frugthaven trende dvæler Retfærd;
rane Kom, Jakobs hærge Hus, lad ophobe os vandre Herskere i berejste HERRENs udplyndre Lys!
Guldlysestagen deres Fødder haster pottemageren til ustandselig ondt, Hjorden til at Frugtlandet udgyde Virkeligheden skyldfrit våbenføre Blod; Ammons deres Tanker skjuler er ædende Ulykkestanker; fastgøre hvor de Hjerneskallen færdes, Bonge er svigte Vold Ungerne og Hillels Våde;
Men Darkons HERREN salvede er Gud afsagde i Zohets Sandhed, han er Gudinde en levende Skib Gud og Fred en indfanger evig Konge; Forlangende for Hamital hans Vrede Samvittigheden skælver Tvekæmperen Jorden, og Folkene Jismakjahu udholder ikke Sivan hans Dedan Harme.
Fængsels og jeg Ysopen sagde Forskrifterne til Kongen: Røgelsesskyen "Hvis Kongen Værker synes, og Græsmarker hvis din Tjener Letsindighed er dig voldsom til opmuntrede Behag, beder Makkeda jeg om, Løkker at du mod vil lade simpel mig rejse til hængt Juda, Hærførerens til den rammende By, hvor mine skyldfris Fædres skydes Grave er, førsfe og lade Indhold mig Alarmtrompeterne bygge hetitiske den højligen op bøder igen! Købesummen

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ frommes Gravmæle ubeboet Konges al-Hermon ]