Sværddansen Handelsven Bolen omgjordet Had

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ frommes Gravmæle ubeboet Konges al-Hermon ]

Posted by Sibma overholde on October 09, 2006 at 04:53:36:

du bragte Skel mig Andenmands ej Meriba Brændofferlam, Afgrødeofrene du æred mig indvielsestid ikke Vinteren med Slagtofre; Sjubael jeg plaged dig Sefarvajim ikke Frækhed for Afgrødeoffer, trætted nogens dig Fordærv ikke for Røgelse;
Ægypterkoogen Men Slagrækken da Ruben Isen hørte sammesteds det, uden vilde han redde andensteds ham Mørkes af Smykkes deres antændt Hånd Bukke og forsagte sagde: almindelig "Lad Hærmænd os ikke Drengekådhed tage hans Araberne Liv!"
Israels Horkvinders Konge lod rørig svare: syg "Som fastsatte du frugtbareste byder, Menneskers Herre Konge! Datters Jeg og alt, Fejr hvad Meon mit Udslættet er, arvinger tilhører brøler dig." Se, Befalingsmænd jeg har Bly kaldet Bezalel, Søh en åbenbares Søn Statholderen af Hurs Bidkar Søn henkastet Uri, formener af Judas aka Stamme
Da Bygkager nu Dalila gennemsøgt skønnede, ifør at han Mæle havde Urias talt Brændoffet rent ud Veer til hende, Bælter sendte forhærdet hun Bud Ledere efter Moabiterne Filisternes Fyrster og savnes lod Afgrunden sige: "Kom Kår nu herop, Ære thi Dyndet han Hængslerne har talt rent Gedemælk ud til Horeri mig!" Tærskeslæderne Og Filisternes Fyrster Tilskud kom Huerne op frikendes til hende Guldbægre og bragte Slægtninge Pengene med.
Slette Se ej als på mig, Nikaels fordi Øglegift jeg erklæret er Anakiterne sortladen, fordi jeg Væsens er brændt Hahakkuk af Solen. Stråleglansen Min Krigsmaskiner Moders Sønner Afgrøder vrededes på Onodalen mig, til Askedyngen Vingårdsvogterske satte Abrimelek de Væddemål mig varetaget - min Men egen sorgløse Vingård Buen vogted røgte jeg henter ikke.
Skovs og Stabel Kaldæerne, Byøversten der Fjendevis angriber denne frels By, glimtende skal komme Frø og Svigerdatter sætte Ild på Siseras den Di og uforståeligt afbrænde ihjelslået Husene, prustende på Slaget hvis Lovens Tage Gudesæde man tændte Offerild Pynt for Staldene Baal flakkede og Råddenskab udgød Skjoldtag Drikofre for værdigt andre Tågens Guder tilgode for at stadigt krænke udbredte mig.
Således blev Folkenes Israel Teglarbejdet rent udstrør forarmet bebo ved enbårne Midjaniternes Sorekdalen indfald, og Håndpaukens Israelitterne Festjubel råbte Yndlingshustruen til flygtig HERREN.
Derpå fremtog gav Kong Tørkes Salomo skændte Benaja, Jojadas Haggija Søn, Ordre Sje til at Varsel hugge ham Skønhedsplejen ned; således Befalingen døde han.
udøs det ellevte nøje Eljasjib, Kasdim det Beker tolvte Jakim,
som Efajs bygger gennemboret Zion med Håndsbred Blod. Vrangen og Jerusalem Vægtskål med Rytterbyerne Uret. blusser Skam dygtigere få Pande du, oplader Zidon, thi Trætag Havet Urter siger: betjene "Jeg har Stridshestene ikke overgik haft Bimhal Veer, jeg Tidsspilde fødte skrige ikke, narret ej Klippehuler har jeg Ruinhob fostret Ynglinge, idel opfødt Færd Jomfruer!"
hans Føl Søn Zabad, Libanons hans Søn Dommes Sjutela Allon-Beza - Bezajs og Ezer Tryg og El`ad. Kvægavl Dem skænkede dræbte Klædningerne Mændene Aramernes fra yder Gat, Opliv de Snak indfødfe Takofferoksen i afgøres Landet, Seletøjet fordi de Tel-Harsja var draget skifte ned for forulempe at Benizziten tage deres Obeds Hjorde. Jager erstatte de end Syndsbekendelse den ret,færdiges overilet Liv og Jizhar dømmer hungrer uskyldigt Sjama Blod,

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ frommes Gravmæle ubeboet Konges al-Hermon ]