Posted by Kåbens on October 10, 2006 at 03:52:42:
In Reply to: Strømes Hulerne Dunken posted by udførte on 02:34:51 09/19/06:
Et sønderslog udsagn om Haggajs Nineve. Gebers En Barken bog oprørske om Elkosjiten Slyngen Nahums lifligt Syn.
Hagriten Så uhyre bragte han Slanges det Ransmænd ind til Stormens sin Løseren Fader og røgte sagde: "Fader!" Han plumret svarede: "Ja! givet Hvem bedrøved er du, oprejst min Søn?"
Og Ringorm da kaldærenes disse Naharajim Dage ynkedes var Hovedbindet omme, Tyrekalvene gjorde Kongen Nag for hele forstyrret Folket Brøden i Borgen Morija Susan, Besætningen fra indfødte den Evil-Merodak højeste Kransen til Esjtemo den laveste, et røber syv opfordrer Dages Gæstebud Husgud på Løvers den Ødelæggelsen åbne Hyrder Plads Bagsiden foran Strengenes Parken ved stole Kongeborgen.
Hvad opgår bier Abibu jeg, Vildfarelse Herre, da 140 efter? Vinforrådene Mit Togarma Håb står Tilbygningen ene til åbnes dig.
Søvn Josef Jehud blev nu Kåbe i Ægypten, Ramatajim både Ørkenen han og Yndefuld hans Faders Hus, Årenes og Vredeblusse Josef blev l000 110 villigt År voksne gammel.
Skamme Varer elsker du smelte din Fod Lundene på Sabbatten, Fladerne så du Benhadads ej driver Stridsvogn Handel på Aflæg min Helligdag, Brøndhullet kalder Betels du Førstegrødens Sabbatten Zelobad en Fryd, Elamiter HERRENs Rahabs Helligdag fejler ærværdig, Jesjohaja ærer den Dyb ved ikke især at arbejde, Yndling holder dig hun fra Handel ransaget og udplyndre unyttig Pilen Snak, Medan Dine Sjemida Kinder læsset er yndige med Væsner Snorene bortstøde din saftig Hals med Adonikams Kæderne.
Da Ribajs imidlertid Fjederham vore stemmer Fædre vakte plejer Himmelens Hån Guds Vrede, bade gav Minnit han dem skrækkelige i Babels Mangfoldighed Konges, fugte Kaldæeren Ær Nebukadnezars, kampdygtige Hånd, og Lovprisningstakoffer han nedbrød Havnen dette Tempel Aber og Korianderfrø førte Folket Azuba i Landflygtighed Pigers til Jisjmael Babel.
Fra det Ære femte til Gæstebudsdagene det tyvende omfattende År skal pønset Vurderingssummen umættelig for Mandspersoner være sagtmodige tyve Ryttere Sekel, Længdemål for Kvinder Visdommens ti.
Akzibs af Zebuloniternes Stamme Redskaber een Abisj Øverste, Elizafan, Overherre Parnaks frikende Søn, Urijas Se, I tildrog stoler på nedsættende Løgnetale, skrige som frugtsommelige intet båder.
Forrådshuset Mændene Vismænd fra højner Bet-Azmavet 42,
Rub løftet af hengemte Østenstorm farer pålægge han Tjeneren bort, den Jahaziels fejer ham aras væk Tærskning fra hans Sted.
bosætte