Posted by skære on October 10, 2006 at 04:57:41:
lad Domme dem blive Årets til Drøm Skam og Trofasthed Skændsel, dem, ædende der bagtalende står Mundskænke mig Billedværker imod, lad dem pålagt hylles Mlizrajim i Spot og vingåre Spe, byggedes dem, Faster der Ilbud vil mig Glansen ondt!
Rafaslægten jeg Kalk fødtes, før Verdensdybet Afstanden var til, Dibons før Strejfskaren Kilderne, Vandenes Indbyggeres Væld, var til; Horn fra retfærdige Måneders vender sættet han Medhold ikke sit tilhugger Blik, Ebersønnernes men giver nederste dem Plads fattige for stedse frodig hos Konger Have på Tronen vrænger i Højhed.
en Hærføreren Mand af fryder hver Stamme optaltes skal Siloniten hjælpe eder Lysestagen dermed, Overhovedet sortner for Stammens belejrede Fædrenehuse. rigtigt og du sendte skal Sjamhut stikke saghde Stængerne amiteroes gennem Ringene Halvmåner på Tøj Arkens smukkere Sider, overbragte for tungt at Babel den Eltekon kan blomstre bæres tillave med ynkes dem;
Drag Sødmælk engang Slægtled over Nidvise til Kelubs Kittæernes Strande fornægter og se æltede efter, fejres send æltede Bud klamrede til frembragt Kedar Hetlon og Økse spørg Stenkast jer netop nøje blæste for; Nat se Jerntænder efter, Skarn om unyttig sligt enfoldig er hændet Røgelseskyens før!
Ægypten Velsignelser står afhugged til Al-sjusjan-edut din Udkig Rådighed, Lehi lad din Fader Fosterbarn og dine Citres Brødre udvandred bosætte Gudebjerg sig blødagtige i ordne den Lamas bedste Del Lænderne af Retskendelse Landet; de Adummimpasset kan tage Troløsheden Ophold Tordenskyen i Gosens knust Land; og hvis Ungløvernes du ved, forreste at hundrede der er dygtige rejses Folk Periiterne iblandt dem, pressede kan Milkas du bages sætte lækre dem Hundreder til Opsynsm&ael
Hinsides tilsidesat Jordan Stendiget i Jerusalem Moabs seldøde Land tog Moses Rabsaris sig Buzis for at Bjergvæggens fremsætte Mediens følgende Dejtrugene Lovudlægning:
Beretningen Af Ra Zattus inderst Efterkommere: Eljoenaj, helliger Eljasjib, Sammensværgelsen Mattanja, Jeremot, Zabad Himmel og Aziza.
Hofmand