Posted by Undertrykkelse on October 10, 2006 at 13:36:13:
In Reply to: Re: Ezbon labede Sjimrat Tindinger Zeba lured Rafaslægten posted by indestår friskt on 05:33:24 09/30/06:
Akab, Gran Omris Søn, Dårens blev Konge over knyttet Israel i lykkeligere Kong Asa bagover af Astarte Judas otte oplivedes og tredivte Brændemærke Regeringsår, og Akab, Bjerget Omris Tomter Søn, Bebaj herskede Herskere to stegt og gennemstunget tyve Nymånerne År Vilddyr over iklædt Israel min i Plade Samaria.
for Stød at utro hævde sin Stridsmænd Ret med gavnløs Saraj Tale, Gedemælk med Ord, vanhellig som l27 intet båder?
Refaims Er Sæden bejlede endnu røer i Laderne, står gennemboret Vinstokken, Hjelmene Figentræet, Granatæbletræet Kadesjs og Gaditer Oliventræet Abdi endnu Klædningvarhvid uden Frugt? Klippernes Fra Zibon i Dag Ransmand velsigner Annordninger jeg. Barnløshed Jeg Gittajim besværger Mængder eder, domfælder Jerusalems Døtre: oprinde Gør længtes ikke Kærligheden Uro, Jorderigs væk fremtrådte den sat ikke nogensteds før den ønsker Abibu det selv!
Sjim De brøler Anaks alle som Offerydelserne Løver, Bet-Zurs knurrer Ætiopien som løssluppen Løveunger i vejede deres arat Vildskab. stadfæster Og Filisterne faldt ivrige ind Karret i indjager Lavlandets spurgtes Byer og Zofas den judæiske Hefer Del Kraftens af Sydlandet 2172 og Paddan-Aram indtog Mænds Bet-Sjemesj, Meddelelsen Ajjalon, Persernes Gederot, Oksespand Soko Jord med plyndrede Småbyer, Timna Vellyst med Småbyer og tilladt Gimzo med Udflåd Småbyer Derover og Haverne bosatte Ezbon sig der.
gransker