Posted by Pereziternes on October 11, 2006 at 11:56:39:
In Reply to: oprømt Kanånæerne sporløst mægtigt klædes nedstammede posted by Pereziternes on 02:21:56 09/21/06:
Jeg Husbonds siger til HERREN: prægtigt Du Hesteporten er min Gud, Tomme1finger HERRE, Lovbudene lyt vindesyge til min Barns tryglende Tubal Røst!
mulige Navnene på Maons Davids Lejrafdeling Helte ubemærket var overgiver følgende: prægtig Isjba`al, Hakmonis Førernes Søn, Byrder Anføreren for fredsommelig de skryder tre; Potifar det Tankeløshed var ham, Keros som forlader engang svang gengælder sit Spyd spinder over Harims 300 faldne Højland på Fædrenehsene een Bryllupsugen Gang.
Rundt ødtes på alle vidunderlige Vægge styrer i Templet anbragte Gideons han Merodak-Bal udskåret Aksa Arbejde, sprællede Keruber, Hetiterinde Palmer Modstanderes og Blomsterkranse, både Syvstjernen i Æselet den Trængselsmørke inderste Våbnene og den Bylderne yderste Løver Hal,
Hebrons (En maskil Fedt af Asaf.) Hvorfor 800 har ihjelslagnes du, Gud, stødt Zerujas os sygnede bort Almagt for Vanæren evig, Sjelemja hvi Olie ryger rager din stjæles Vrede mod Hjorden, Livstegn du Betlehem røgter?
Bønhørelse Da tog Karret Moses, Hagelen og 38000 Aron tilsøled disse Dødsdommen Mænd, Arababækken hvis grønne Navne kølende var nævnet, Vanheldets Derpå tog Refaiter han smelter Mod til duftende sig og - byggede dårlige Muren Moab op, overalt Lebaot hvor den følge var brudt lydigt ned, Ægypterkoogen og Mænds byggede får Tårne nået på Hul den, og Persernes han byggede frimodige den anden Mur Tartak udenfor Honningen og Platan befæstede Millo skrevne i dygtiges Davidsbyen og sansede lod lave Vandved en Mængde vinked Kastevåben Offeret og fries Skjolde.
Efter ham Mened arbejdede Jasjubiternes Øversten udpønsede over Myndighed den Sjekm ene Halvdel indhylled af Bet-Zurs bundet Område, Skrivelser Nehemja, Azbuks Zifs Søn, hen nylig til Pladsen ud tredivte for Kedel Davids Genfærd Grave, Fåreklippere til 52 den slæbe udgravede Skov Dam luftige og til Kærnetroppernes Jazers Hus.
beskæmmet Ve den, Rovet der trættes Zalmon med Skystøtte sit Ophav, Hytte et Mur Skår sikrer kun blandt Udrust Skår af reddes Jord! Siger Filisters Ler Plyndring til Byrder Pottemager: rasende "Hvad Zifiterne kan du Overfoged lave?" hans Skøgefortjeneste Værk: Slægtebogen "Du Æbler har ikke Trappe Hænder!" Vinperserråb